PodstawyEdytuj

Skile.png

Skile

Skills-(Umiejętności) Na początku gry mamy dostęp do kilku umiejętności:
Edytuj

Hacking-Włamywanie się do komputerów,laptopów i innych technologicznych badziewiarstw.

Medic-Lepsze leczenie umiejętność pomaga też w rozpoznaniu lekarstw.

Hiding-Ukrywanie się.Uby przeżyć na początku gry ta umiejętność to podstawa.Jesteśmy bezbronni więc nie pozostaje nam nic niż tylko ukrywanie się.Pomaga także w zmniejszeniu hałasu który tworzymy poprzez przeszukiwanie lasów równin budynków oraz aut.

Melee-Umiejętność walki wręcz.

Eagle Eye-Oko Sokoła.Lepsza widoczność (Hex),przydatne również przy przeszukiwaniu.

Tracking-Ślady.Lepsze zakrywanie śladów oraz pomaga wyczytać niektóre szczegóły pozostawione przez inne istoty.

Athletic-Pozwala na szybsze bieganie podczas walki oraz na mapie.

Metabolism-Spalanie jedzenia oraz wody jest mniejsze.

Strong-Silny.Lepsze ataki, połączone z Melee daje kożystne szanse na wygraną walkę z humanoidem bez broni.

Tough- "Postać mniej się boi"

Trapping-Umiejętność tworzenia płapek.

Botany-Botanika.Umiejętność wiedzy o roślinach i leśnych owocach.Dzięki niej potrafimy rozróżnić Trujące grzyby lub jagody.

Lockpicking-Włamywanie się.Do aut,zamkniętych budynków itp.

Electrician-Wiedza o elektryce.

Mechanic-Wiedza o mechanice.

Ranged-Wieksze szanse na trafienie bronią dystansową.

Wady.png

Wady

Traits-(Wady) Aby dodać więcej umiejętności do postaci należy dodać wadę.
Edytuj

Skile3.png

przyklad

Przykład:

Wady:

Myopia-Krótkowzroczność.Widoczność na mapie jest pogorszona oraz jest mniejsza szansa na znalezienie ukrytego przeciwnika.Przeciwieństwo-Eagle Eye.

Metabolism-Szybkie spalanie.Wskaźniki jedzenia oraz picia spadają szybciej.

Feeble-Słaby,Marny.Walka wręcz jest trudniejsza oraz zasięg walki dystansowej jest mniejszy.

Fregile-Słaby psychicznie.Strach rośnie szybciej oraz leczenie jest mniej efektywne.

Insomniac-Bezsenność.Gracz szybciej się męczy oraz nie potrafi zasnąć(rzadko) budzi się w połowie snu lub chwili (często).

A Oto panel wybranych umiejętności:

Skile2.png

panel

Hotkeys:

"1"-Automatycznie naciskając przedmiot ubieramy go lub przenosimy z okna do okna.

Take.png

"2"-Używamy przedmiotu na sobie, jemy lub pijemy.

Use.png

"3"-Niszczy dany przedmiot

Delete.png

"Shift+LPM"-Zabiera przedmiot jeśli ma stack (Ilość)

Ran.png
Gdy ukończymy wybieranie umiejętności wciskamy "Confirm".

Jeśli nie zdecydujemy się na nasze umiejętności zawsze można je wylosować "Random".

Więcej z Fandomu